Nemesis er en motorsykkelklubb som består av bare jenter. De mener at fokuset på Gynkreftforeningens arbeid er for lite belyst, og ønsker derfor å støtte vårt lokallag. Det første runet bIe arrangert i 2019. På grillfesten etter runnet valgte styret å utnevne klubben til våre æresmedlemmer. Under pandemien var det ingen run, men i 2022 ble neste run kjørt. I fjor satte «Hans» en stopper for arrangementet, men nå er de klare på nytt.

Runet i år går fra Nemesis lokaler på Greåker søndag 26. mai kl 12.00.

Turen går over Sarpsborg, Skjeberg, - til Halden og returen går på E6 til Solbergtårnet, -Skjærviken, - gjennom Fredrikstad og tilbake til klubbens lokaler ca. 14:30.

Der venter styret i Gynkreftforeningen Østfold med grillmat, kake & kaffe. Alle våre medlemmer inviteres herved til arrangementet. Mat, en drikke og ett lodd pr. person er gratis. Det er mulig å kjøpe ekstra lodd, kr. 10 pr. lodd (kontant eller vipps).
Vi har fått inn mange flotte gevinster til trekningen.

Ta med deg barn, barnebarn og andre pårørende, og kom og ha en hyggelig ettermiddag sammen med oss søndag 26. mai fra kl 14:30. Det er ikke værforbehold.
Adressen er Greåkerveien 123.
kart over greåker

Hjertelig velkommen
Hilsen styret i Gynkreftforeningen Østfold
Eva (leder, sms 930 38 602), Tutt, Elin, Sissel, Britt og Bjørgunn