Derfor oppfordrer vi alle som ønsker at vårt arbeid bør fortsette til å støtte foreningen økonomisk.

Støtte kan gis på flere måter:

• Ved innbetaling/donasjon av enkeltbeløp
  • Et fast beløp én eller flere ganger i året
  • Arrangere bursdag eller annen fest der verten/vertinnen ønsker seg støtte til forbundet i gave
  • Det kan opprettes testamente der Gynkreftforeningen føres opp som arving
  • I forbindelse med dødsfall og begravelse kan familie, slekt, venner og andre anmodes om å gi pengegaver til forbundet fremfor å gi blomster til de etterlatte

All form for økonomisk støtte sendes:

Gynkreftforeningen
Rosenkrantz gate 7
Bankkontonummer: 1503.48.11544

Du kan også bruke Vipps med nummer: 18676

Flott om gaven kan merkes som gave eller minnegave og send oss gjerne en epost med informasjon om gaven på kontakt@gynkreftforeningen.no

Skattefradrag for gaver

Alle som har gitt 500 kroner eller mer i gave til Gynkreftforeningen kan få skattefradrag for gaven(e), forutsatt at vi har ditt fødselsnummer. Du kan få skattefradrag for gaver inntil 25 000 kroner.

For at du skal få skattefradrag krever skattemyndighetene at gaven innberettes av Gynkreftforeningen. Du kan ikke selv endre dette i selvangivelsen. Gynkreftforeningen innberetter gaver fra privatpersoner og bedrifter/organisasjoner i henhold til Skattedirektoratets retningslinjer. Det betyr at alle gaver mellom kroner 500 og 25 000 kroner vil bli innberettet dersom vi har fødselsnummer eller organisasjonsnummer til giver. Slik kommer gaven automatisk med i selvangivelsen.