Oslo og Akershus lokallag

Elin Lautin, mob. 908 47 461, [email protected]

Organisasjonsnummer: 995 987 007

Grasrotandel:

Vi setter stor pris på om du oppgir vårt org.nr 995 987 007 når du spiller Lotto, tipper osv.

Gaver og donasjoner:

Vi har etter ønske fra medlemmer opprettet en Vipps-konto. Det gjør betaling av f.eks egenandeler enda enklere. Last ned appen og søk på Gynkreftforeningen Oslo og Akershus.
Vi har også mottatt henvendelser om donasjoner til vårt lokallag. Vi er veldig takknemlige for slike bidrag, og de kommer godt med i vårt arbeid for dere medlemmer. Det kan gjøres til konto 9004.05.27701 eller Vipps: 84312

Årsmeldinger:

Årsrapport 2020
Årsrapport 2019
Årsrapport 2018

Nytt fra lokallaget:

Nå er alle sikkert ved å være ferdig vaksinert og vi kan atter møtes. Vi setter sikkerheten i høysetet og har derfor ventet med å invitere til «Sommeravslutning.»

Båttur med MS Øyeren

«Sommeravslutningen» blir en 3 timers lang båttur med MS Øyeren 25.august 2021. Vi møtes i Lillestrøm ved kaien kl. 11:20 (skrot ovenfor Thon Hotell Arena) Båten tar oss med på tur langs Øyeren, hvor vi vil få oppleve den fantastiske faunaen langs vannkanten, det tallrike dyre- og fugleliv og kanskje vi får se beveren bygge bo. Det vil bli servert lunsj, mineralvann, kaffe og gjærbakst. Av sikkerhetsmessige grunner kan vi være max 25 personer, så førstemann til mølla! Meld deg på til [email protected] så fort som mulig eller senest 01.august. Det blir en egenandel på 250 kr som betales til foreningens kontonummer. 9004 05 27701 (påmelding først gyldig ved betaling)

Blåfarveverket

Vi planlegger busstur til Blåfarveverket 21.september 2021, så sett av datoen. Like ledes påtenker vi å arrangere foredrag om senskader i oktober på Vardesenteret og i november planlegges det en kinotur på Gimle kino med pizza. Så det blir mye å glede seg til!

Julebord

Julebordet blir som tradisjonen tro på Thon Hotel Opera den 2.desember 2021. klokken 18:00.

Det vil komme mer informasjon om de forskjellige arrangementene i god tid før påmeldingsfrist.  Se også nye datoer på The Well til høsten.

Med dette vil styret gjerne ønske dere alle en riktig deilig sommer.

Stor sommerhilsen fra

Gynkreftforeningen Oslo/Akershus
v/Katrine Kopperud Eriksen

The Well 2021

Nu da vi nærmer oss mer normale tider og alt åpner opp igjen, vil vi gjerne inviterer til THE WELL, Kongeveien 65, 1412 Sofiemyr.  Vi starter opp i august og datoene vil bli
16. + 30. august
13.+ 27. september,
11. + 25. oktober,
8. + 22. november
6. + 20. desember.

Du må melde deg på til [email protected] / sms 47 82 44 19 senest kvelden før og innen kl. 18.00. Det er en egenandel på 200 kr som betales til Dorte på The Well.