Oslo og Akershus lokallag

Styret i lokallaget:

Leder: Dorte Nakszynski, mob. 478 24 419, [email protected]
Styremedlem: Elin Lautin, mob. 908 47 461, [email protected]  (vikar for Jorunn Guldbakke)
Styremedlem: Øydis Håheim,mob. 908 56 683, [email protected]
Styremedlem: Kathrine Kopperud Eriksen, mob. 992 33 623, [email protected]
Styremedlem: Solvor Bye Tellefsen, mob. 988 62 883, [email protected]

Varamedlemmer:
Herdis Moe-Hansen
Marit Høgås

Organisasjonsnummer: 995 987 007

Grasrotandel:

Vi setter stor pris på om du oppgir vårt org.nr 995 987 007 når du spiller Lotto, tipper osv.

Gaver og donasjoner:

Vi har etter ønske fra medlemmer opprettet en Vipps-konto. Det gjør betaling av f.eks egenandeler enda enklere. Last ned appen og søk på Gynkreftforeningen Oslo og Akershus.
Vi har også mottatt henvendelser om donasjoner til vårt lokallag. Vi er veldig takknemlige for slike bidrag, og de kommer godt med i vårt arbeid for dere medlemmer. Det kan gjøres til konto 9004.05.27701 eller Vipps: 84312

Årsmeldinger:

Årsrapport 2019
Årsrapport 2018

Aktiviteter:

10.02. Årsmøte på Vardesenteret ved Radiumhospitalet kl 18.00. Innkalling sendes separat.

27.03. Kinokveld. Pizza etter forestillingen. Mer info kommer.

12.05. Piknik/øytur i Oslofjorden.  Mer info kommer.

11.06. Sommeravslutning med tur til Kistefos, med omvisning på «the twist». Lunsj på Klækken hotell. Mer info kommer.

Vi er også glad for å fortsatt kunne tilby opphold på The Well ti ganger til våren. Datoene er som følger:

15. og 29. januar, 12. og 26. februar, 11. og 25. mars, 15. og 29. april, 27. mai og 17. juni.

Dette er en fantastisk mulighet for et friminutt i hverdagen med varmt vann, badstuer og sosial omgang. Det er alltid likepersoner til stede. Ta med kr 200,- i egenandel og meld deg på til [email protected] senest kl. 18.00 dagen før.

Det blir avholdt landsmøte og kunnskapsdager i Ålesund 17.-19. april 2020. Mer informasjon finnes på Gynkreftforeningens hjemmesider og Facebook-side. Her kan alle melde seg på og være med på å avgjøre foreningens videre liv. Det er alltid spennende og givende å treffe andre i samme situasjon, så vi oppfordrer medlemmene våre til å melde seg på. Reise må betales selv, samt en egenandel på kr 1000,- for fulllpensjon i to dager. Les om programmet og meld deg på om dette er interessant. Med dette ønsker vi alle våre medlemmer og pårørende en fredfylt jul og et riktig godt nytt år!

Vennlig hilsen styret i lokallaget