Oslo og Akershus lokallag

Styret i lokallaget:

Leder: Dorte Nakszynski, mob. 478 24 419, [email protected]
Styremedlem: Elin Lautin, mob. 908 47 461, [email protected]  (vikar for Jorunn Guldbakke)
Styremedlem: Øydis Håheim,mob. 908 56 683, [email protected]
Styremedlem: Kathrine Kopperud Eriksen, mob. 992 33 623, [email protected]
Styremedlem: Solvor Bye Tellefsen, mob. 988 62 883, [email protected]

Varamedlemmer:
Herdis Moe-Hansen
Marit Høgås

Organisasjonsnummer: 995 987 007

Grasrotandel:

Vi setter stor pris på om du oppgir vårt org.nr 995 987 007 når du spiller Lotto, tipper osv.

Gaver og donasjoner:

Vi har etter ønske fra medlemmer opprettet en Vipps-konto. Det gjør betaling av f.eks egenandeler enda enklere. Last ned appen og søk på Gynkreftforeningen Oslo og Akershus.
Vi har også mottatt henvendelser om donasjoner til vårt lokallag. Vi er veldig takknemlige for slike bidrag, og de kommer godt med i vårt arbeid for dere medlemmer. Det kan gjøres til konto 9004.05.27701 eller Vipps: 84312

Årsmeldinger:

Årsrapport 2019
Årsrapport 2018

Aktiviteter 2020:

Vi starter med igjen å tilby nye opphold på The Well. Denne høsten blir det annenhver TIRSDAG. Da er det påbudt med badetøy i bassengene, og det er valgfritt å bruke badetøy i saunaene. Vi starter opp tirsdag 08.09.20. kl. 10.30. De neste datoene blir: 22.09, 06.10., 20.10., 03.11., 17.11., 01.12., 15.12.

Ønsker du å være med på dette må du melde deg på til [email protected] senest kl. 18.00 kvelden før. Det er som før en egenandel på kr. 200,- som må medbringes i kontanter.

Mandag 26.10 inviterer vi til omvisning på Roseslottet ved Frognerseteren. Vi møtes kl.
18.00 på Frognerseteren til en matbit før vi går sammen (ca 300 m) til installasjonen med
utstilling. Kunstneren bak prosjektet, Vebjørn Sand, vil møte oss der og gi oss en omvisning.
Roseslottet har som formål å fortelle historien om okkupasjonen av Norge og de grunnleggende
prinsippene for demokrati, rettsstat og humanisme som da ble satt ut av spill. Sentralt i fortellingen står individet og dets valg. Det blir en egenandel på kr. 350,- som settes inn på foreningens konto 9004 05 27701. Denne dekker et smørbrød m kaffe, inngang og foredrag på Roseslottet. Husk navn på innbetalingen. Påmelding til [email protected] innen 15.10.20, men jo før jo heller. Vi har kun plass til 25 personer, så her gjelder prinsippet «førstemann til mølla». Påmeldingen er gyldig først når egenandelen er mottatt.

Julebordet i år blir som tidligere år på Hotel Opera ved Oslo S. På grunn av koronasituasjonen vet vi ikke helt om det blir buffet, a la carte eller forhåndsbestilling av mat. Dette kommer vi tilbake til. Datoen er satt til torsdag 03.12.20 kl. 18.00. Hold av datoen, så kommer det invitasjon med påmelding senere.

Vi i styret tar koronasituasjonen på alvor. Vi vet mange er redde og kanskje velger å unngå sosialt samvær. Under våre treff vil trygghet og sikkerhet stå i høysetet og det vil være munnbind og Antibac tilgjengelig. Vi vil også sørge for god avstand til hverandre. Vi håper dere finner noen av disse aktivitetene fristende på tross av den krevende situasjonen vi alle sammen er i.

Til medlemmer på Øvre Romerike;
Kreftforeningen inviterer til Temakafé, tid: kl.1200-1400, på Frivilligsentralen – Sveavegen 36, 2050 Jessheim (Parkering Europris), på følgende datoer i 2020:
  • 12. oktober: Sosial sammenkomst med Kreftforeningen og kreftkoordinatorer tilstede.
  • 27. oktober: Vi besøker Kreftforeningens Vitensenter.Sted: Kreftforeningens lokaler, Kongens gate 6, Oslo. Felles avreise med tog fra Jessheim stasjon kl.1107 eller oppmøte i Kongens gate 6 kl.1200. For info/spørsmål kontakt Karin Mathisen tlf. 976 60 975.
  • 9. november: Informasjon om tilbudet på Montebellosenteret,v/Maria Munster, markedssjef Montebellosenteret.
  • 23. november: Høstoverraskelse.
  • 7. desember: Juleavslutning.