Bergen og omegn lokallag

Styremedlem:
Elfrida Petterson [email protected]
Tlf: 99 15 78 95

Du når lokallaget i Bergen best ved å benytte: [email protected]

Besøk Bergen og omegn lokallag sin Facebookside her

Bergen har registrert seg på Grasrotandelen og det virker!
Bruk organisasjonsnr. 995 643 340

Aktiviteter:

Samtalegrupper:
I 2019 har lokallaget startet opp med samtale/støttegrupper, ein gang i mnd. Dette er for de som ikke føler seg helt komfortabel med å åpne seg opp på de sosiale medlemstreffene, eller de som ønsker å gå litt dypere ned i ting; tanker, følelser, problemer, situasjoner og meninger som oppstår og som en møter på når en er i vår situasjon.
Foreløpig er datoene for dette 21.03.19, 25.04.19, 23.05.19 og 20.06.19.

Medlemstreff:
På vegne av styret i Gynkreftforeningen Bergen og omegn lokallag ønsker vi å invitere alle våre medlemmer til å møtes for litt sosialt og uhøytidelig samvær. Vi møtes Kreftforeningen sine lokaler den første onsdagen hver andre måned.
Vi møtes kl 19:00, vi har ingen påmelding men ønsker gjerne at dere gir oss en lyd til en av oss i styret om dere kommer! Vi gleder oss! Håper vi sees!

Mvh Siri, Wenche og Christina og Elfrida.

Om oss:

• Lokallaget ble stiftet 23.04.2002.
  • Vi er i dag 81 medlemmer tilknyttet lokallaget.
  • Lokalforeningens formål er ifølge vedtekter for Gynkreftforeningen §9.3:
  • Lokalforeningens formål er å gi hjelp og støtte til kvinner som er rammet av gynekologisk kreft, samt være til støtte og hjelp for pårørende.
  • Vi ønsker at lokallaget ved hjelp av ulike temamøter og andre sosiale tilstelninger skal kunne tilby et sosialt nettverk. Samtidig ønsker vi at de faglige temamøtene skal være er del av vår opplysende virksomhet. I tillegg til kveldens tema vil det også bli enkel bevertning og tid til en prat.

Årsmeldinger:

Årsmelding 2015