#kjennetter Åpent arrangement

UTSATT! Webinar om sjeldne gynkreftdiagnoser

Sted for arrangementet Nettarrangement

Ny dato kommer!

* Vi ser oss nødt til å utsette det planlagte webinaret 27.januar på grunn av koronasituasjonen i og rundt Oslo.
Programmet forblir uforandret. Dersom du har meldt deg på allerede så trenger du ikke å fornye påmeldingen din - den blir flyttet over til ny dato. Vi kommer tilbake med ny dato så fort det lar seg gjøre.

Overlege Olesya Solheim.

Under vår årlige aksjonsuke, #kjennetter, ønsker vi å rette ekstra oppmerksomhet på sjeldne gynkreftdiagnoser. På dette webinaret om sjeldne gynkreftformer har vi med oss Olesya Solheim, overlege for gynekologisk kreft, Oslo Universitetssykehus. Hun er ansvarlig for behandling av Sjelden ovariekreft, nasjonal behandlingstjeneste for trofoblastsykdom ved Radiumhospitalet.

Under livesendingen forklarer Solheim om diagnose og behandling for en rekke sjeldne gynkreftformer.

Åpent for alle og gratis deltagelse!
Webinaret er støttet av legemiddelselskapet AstraZeneca.

Besvarer alle spørsmål

Overlege Solheim besvarer til vanlig spørsmål som sendes inn til vår tjeneste «Spør gynekologen», underveis i sendingen vil hun besvare spørsmål som kommer inn, både knyttet til sjeldne gynkreftdiagnoser, og andre spørsmål rundt gynekologisk kreft.
Du kan gjerne sende inn spørsmål på forhånd til [email protected] , eller stille spørsmål underveis i webinaret ved å benytte chatfunksjonen.

Lenke til livestream blir sendt ut i forkant av webinaret.