Medlemsmøte

Kardemomme by, teaterforestilling med Bergen og omegn lokallag

Dato for arrangementet 20.03.2019

Tid for arrangementet 16:30

Sted for arrangementet Store Scene, DNS Bergen

De kjente og kjære innbyggerne i Kardemomme by har gledet barn i alle aldre i mange tiår. Den talende kamelen, den kvikke papegøyen og den sjokoladeglade løven bor side om side med gamle Tobias i tårnet, den strenge tante Sofie og den muntre Politimester Bastian, som passer på at alle har det bra. Hele nabolaget består av fargerike karakterer som hjelper hverandre.
Men når de tre røverne Kasper, Jesper og Jonatan drar ut på tokt, blir livet i den fredelige byen plutselig fullt av stor ståhei. Det er duket for mange ablegøyer og minneverdige øyeblikk når det lille samfunnet skal finne sammen igjen.
Egners sprudlende fortelling rommer barnesanger de fleste kan nynne til, og iscenesettelsen byr på masse musikk og energi. Dette er en perfekt anledning til å oppleve morsomt, hjertevarmt og spennende teater sammen med hele familien.

Bergen Gynkreftforening har reservert gode billetter i parkett til forestillingen
onsdag 20. mars kl. 16.30 på Store Scene

Billettpris: kr. 200 pr. stk dersom vi blir minimum 10 pers.(Ord. Voksen: kr. 280/ Ord. Barn: kr. 200)

Har du lyst til å være med? Påmelding til [email protected] innen fredag 1. mars.