Gynkreftforeningens rabatter og medlemsfordeler

Gynkreftforeningen utvider sitt tilbud og tilbyr nå rabattavtaler og spesialtilbud som er svært relevante for våre medlemmer.

Kjernen i Gynkreftforeningens arbeid er å være en organisasjon som taler medlemmenes sak i forhold til media, myndigheter og helsevesen samt at vi selv skal tilby hjelp og kunnskap om egen sykdom gjennom likepersonarbeid, medlemsblad, informasjonsmøter og sosialt fellesskap.

Hovedstyret og sekretariatet har nå jobbet med å utvide dette tilbudet til også å omfatte relevante rabattavtaler for våre medlemmer. Arbeidet avsluttes ikke med dette, men vi ser også for oss å få på plass flere avtaler etter hvert.

For å kunne få tilgang til medlemsfordelene må du være medlem i Gynkreftforeningen. Som medlem vil du få oppgitt rabattkodene du kan benytte ved Volvat, Kondomeriet og The Well.

Ikke medlem ennå? Meld deg inn her: BLI MEDLEM!

Rabattkodene sto også på trykk i siste nummer av Afrodite rett før sommeren.

volvat logo

Spesialtilbud på Volvat

Volvat Medisinske Senter er et av landets ledende private helseforetak. Volvat skal være et supplement og et alternativ til det offentlige helsevesenet, og nå kan våre medlemmer få tilgang på tjenestene her til rabatert pris. Sammen med Volvat har vi også sydd sammen en pakke hvor de kan tilby en second opinion på det behand- lingsopplegget du får samt at de kan bistå med å være en døråpner og tilrettelegger for at du skal få et bedre rehabiliteringstilbud og oppfølging i så vel det offentlige helsevesen som hos private aktører. Er det interesse for det kan vi også i samarbeid med våre lokallag arrangere lokale medlemsmøter med Volvats spesialister og hvor det i forbindelse med dette blir mulighet for å booke private konsultasjoner lokalt.

Onkolog på Volvat kan følge opp kreftpasienter ved årskontroller, tilby samtaler og eventuelle undersøkelser som er nødvendig. Med egen radiologisk avdeling, la- boratorie og mange ulike spesialister under samme tak, er det lett å få en kompetent og sammensatt faggruppe til å følge opp kreftpasienter. De kan også tilby psykolo- ger, gynekologer, fysioterapeuter og ernæringsterapeut som en del av deres tilbud for kreftpasienter. I tillegg kan de tilby palliativ omsorg og rehabilitering ved den velkjente rehabilitieringsinstitusjonen Godthaab, samt hjemmeteam om ønskelig.

Som medlem hos Gynkreftforeningen får du ett års medlemskap i Volvat til kr 1,- (ordinær pris kr 1450,-). Tilbudet er gyldig t.o.m 31/12-17. Medlemskapet gir 20% rabatt på alle medisinske tjenester (begrenset oppad til kr. 1.000,- pr. tjeneste) hos våre erfarne spesialister innen:

• Gynekologi Onkologi
  • Samtale med onkolog
  • Ulike behandlingsformer
  • Psykisk helse
  • Lymfedrenasje hos fysioterapeut
  • Sexologi
  • Ernæring

Du vil som Volvat-medlem også få rabatter ved legevaktbesøk, røntgenundersøkelser, laboratorie- tjenester og andre spesialisttilbud. (Tjenestetilbudet vil variere på de ulike Volvat-sentrene). Som Volvat-medlem tilbyr vi deg også andre fordeler:

• Tilgang til Helsetelefonen 02401 hele døgnet, hele året
  • Volvat videokonsultasjon ved oppfølgingstimer
  • Nyhetsbrev pr. e-post
  • Gratis fornyelse av resept på faste medisiner
  • Valgfri innkalling / påminnelse til medisinske tjenester
  • Barn under 20 år kan registreres gratis i foreldrenes medlemskap
  • Prioritert tilgang til legevakt

Kondomeriet

Seksuelle hjelpemidler kan være mer spennende enn det du får fra sykehuset. Nå får Gynkreftforeningens medlemmer 20 prosent rabatt på hele sortimentet på kondomeriet.no.

The Well

Gynkreftforeningens lokallag i Oslo og Akershus har fått en rabattavtale for sine medlemmer på Spa-senteret The Well på Sofienmyr utenfor Oslo. Denne avtalen vil fra nå gjelde alle medlemmer i Gynkreftforeningen, og er du på besøk i Oslo-området kan du benytte deg av denne muligheten. Avtalen er også fordelaktig for de som er på Radiumhospitalet og som har vært vant til å bruke varmebassenget som er der, et basseng som nå dessverre er stengt.

Avtalen gjelder for onsdager og gir tilgang til senteret i tidsrommet fra klokken 1000 til 1400 for kroner 295,-. (Ordinær pris 395,-)

De fleste onsdager vil det være en likeperson fra Oslo og Akershus der. De vil vente i resepsjonen fra klokken 0945 til 1000 og så går vi i bassenget. Lokallaget står der med Afrodite i hånden.

The Well setter av hygieniske årsaker krav til at du bruker badetøy fra dem hvis du ikke ønsker å nakenbade noe som også er lov. Et sjal koste 49 kroner og en badedrakt fra 99 kroner.